کد خبر: 2618
تاریخ انتشار: 23/مهر/1397 - ساعت : 21:11

پرهیز شهرداری منطقه یک شهرداری رشت از بروکراسی اداری و پیگیری مشکلات شهروندان

پرهیز شهرداری منطقه یک شهرداری رشت از بروکراسی اداری و پیگیری مشکلات شهروندان


پرهیز از بوروکراسی و پیگیری مستقیم مشکلات شهروندان را حاصل “میز خدمت” در منطقه یک شهرداری رشت است .

به گزارش خط قرمز, در ادامه برگزاری طرح میز خدمت از سوی رئیس شورای اسلامی شهر رشت و دعوت از مدیران شهرداری و ادارات مرتبط با مشکلات موجود با درخواست و استقبال شهروندان در مساجد امام رضا (ع) اسماعیل آباد و امام مهدی(عج) پستک در محدوده منطقه یک با شنیدن دغدغه‌های شهروندان با پیگیری های صورت گرفته اقدامات زیر صورت گرفت:

 آسفالت معابر در حریم پستک در خیابانهای ۲۶ تا ۳۲، حل مشکلات ناشی از اجرای پروژه جمع آوری آبهای سطحی در خیابانهای ۱۷ تا ۲۰ پستک، حل مشکل فاضلاب کوی اساتید و طالقانی و اتصال آنها به شبکه اصلی، پیگیری حل مشکل مشکل فاضلاب کوچه ۲۸ فرعی با هماهنگی اداره آب، پیگیری اجرای آسفالت جهت معابر مختلف پستک و اعلام اولویت این موضوع به معاونت عمرانی جهت تسریع در انجام پروژه، آسفالت معبر کوی کشاورز واقع در میدان ولیعصر، آسفالت حدفاصل بلوار دیلمان تا کوی امام رضا (ع)،  پیگیری مشکل فاضلاب بخشی از اسماعیل آباد با انجام عملیات لوله گذاری، حل مشکلات علفهای هرز خانجانی و مسطح سازی حاشیه جاده اصلی، اسقرار چند دستگاه سطل زباله ۷۵۰ لیتری در مسیر عرفان و شهرک باران، رسیدگی به شکایات عدیده شهروندان محلات عرفان و کوی یخ در حوزه شهرسازی و کمیسیون ماده صد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *