کد خبر: 14188
تاریخ انتشار: 2/فروردین/1398 - ساعت : 10:59گروه : اخبار / اخبار استان / اقتصادی / خبر ویژه
موفقیت بانک آینده در استقرار نظام های مدیریت تطبیق و مقررات و مدیریت شکایات
استقرار نظامهای: مدیریت تطبیق قوانین و مقررات و مدیریت شکایات مشتریان منطبق با استانداردهای بینالمللی در بانک آینده صورت گرفت . به گزارش خط قرمز ، بانک آینده موفق شد؛ بهعنوان اولین بانک، نظام مدیریت تطبیق بر مبنای استاندارد بینالمللی 19600:2014ISO و در دو سال متوالی، نظام مدیریت شکایات بر مبنای استاندارد بینالمللی 10002:2018ISO با بالاترین میزان همسویی با خطوط راهنمای استانداردهای پیشگفته را در تمام سطوح سازمانی بانک، طراحی و پیاده سازی نماید. گواهینامههای مربوط به استانداردهای پیشگفته، پس از تایید ارزیابان و سر ممیزان شرکت توجه به شکایات مشتریان و مدیریت آن، بهعنوان فرصت راهبردی برای اصلاح و بهسازی نظام و روش های خدماترسانی به مشتریان محترم و مردم عزیز کشورمان و عملیاتی کردن نظامها، قوانین و مقررات نهادهای ناظر در عملیات و فعالیتهای بانکی، از اولویتهای برنامه استراتژیک بانک آینده است. ( آینده روشن است )
Nobel Certification، صادر شده است.
برچسب ها : موفقیت بانک آینده در استقرار نظام های مدیریت
دیدگاهتان را بنویسید