کد خبر: 23189
تاریخ انتشار: 12/مرداد/1398 - ساعت : 16:26

فراخوان خبرنگاران گیلانی به طرح مسائل مورد نظر بیمه ای

فراخوان خبرنگاران گیلانی به طرح مسائل مورد نظر بیمه ای


در ادامه برنامه های تعاملاتی با اصحاب رسانه و با محور پاسخگوئی به سوالات بیمه ای خبرنگاران استان توسط کارشناسان تامین اجتماعی ، فعالان جراید و حوزه های خبری گیلان فراخوان شدند.


روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان با صدور فراخوانی ، در آستانه روز خبرنگار ، از تمامی فعالان این عرصه درحوزه های مختلف ( خبرگزاری ها ، پایگاههای خبری ، روزنامه ها ، هفته نامه ها و… ) بمنظور طرح دغدغه ها و مشکلات بیمه ای بعنوان یکی از گروههای تحت پوشش دعوت بعمل آورد .

به گزارش خط قرمز ، دراین  فراخوان با تاکید بر ضرورت آگاهی از نیازها و مطالبات جامعه هدف و همچنین متعهد بودن به گفتمان و پاسخگوئی به شرکای اجتماعی آمده است : خبرنگاران بمنزله یکی از گروههای فرهیخته جامعه که رسالت امراطلاع رسانی و پیگیری مطالبات مردمی را بر دوش دارند خود بعنوان یک شهروند با مشکلات و تنگناهایی در عرصه های گوناگون مواجه میباشند که امنیت شغلی و پوشش بیمه ای ونیازهای درمانی از جمله آنها است از این رو در آستانه روز خبرنگار و به پاس جایگاه و منزلت این قشر گرانقدر بر آن شدیم تا با برپایی طرحی نو ، در ادامه رویکرد تعاملاتی با این بخش ازمخاطبان ، شنوای درددلهای این عزیزان که خود سنگ صبور لایه های مختلف جامعه اند باشیم و به پاسخگوئی سوالات بیمه ای و درمانی آنان در حوزه تامین اجتماعی بپردازیم .

روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی گیلان در ادامه با توضیح این نکته که خبرنگاران در حال حاضر به صور متفاوت از جمله بیمه اجباری از طریق کارفرمایان در دفاتر نشریه ها و … ، بیمه های اختیاری و مشاغل آزاد و پدید آورندگان آثار و نویسندگان ( با هماهنگی اداره فرهنگ و ارشاد ) تحت پوشش تامین اجتماعی میباشند و از تعهدات و خدمات مربوطه بهره میبرند افزود : شرکت در این فراخوان برای تمامی گروهها و حتی افراد فاقد پوشش که بدنبال راهکارهای مناسب جهت برخورداری از آن هستند آزاد میباشد .

علاقمندان میتوانند جهت  طرح مسائل مورد نظر ، سوالات خود را به همراه نام و نام خانوادگی ، عنوان نشریه ، پایگاه خبری و… و شماره همراه حداکثر تا پایان مردادماه به سامانه پیامکی اداره کل تامین اجتماعی گیلان به شماره 1000142131 ارسال نمایند .

حسب برنامه ریزی صورت گرفته تلاش خواهد شد تا حداکثر ظرف 48 الی 72 ساعت از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیامک ، پاسخگوئی عزیزان انجام پذیرد .

شایان ذکر است در ابتدا مقرر بود این برنامه بصورت نشست مشترک و گفتمان دوسویه انجام پذیرد که بدلیل عدم امکان شرکت تمام افراد در زمان های پیش بینی شده جهت جلسه ، با هماهنگی صورت گرفته مقرر گردید که بصورت غیرحضوری و در برهه زمانی گسترده تری انجام پذیرد .

بدیهی است که تمامی موضوعات انعکاس یافته از سوی عزیزان به سمع و نظر مدیرکل و معاون بیمه ای رسیده و توسط کارشناسان مجرب در بخشهای تخصصی و مرکزمشاوره نسبت به تهیه پاسخ لازم اقدام خواهد شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *