کد خبر: 10280
تاریخ انتشار: 3/بهمن/1397 - ساعت : 17:26

بیان مهمترین نقاط قوت مدیریت درمان گیلان دردومین دوره ممیزی مراقبتی استقرار سیستم مدیریت کیفیت (ایزو)

بیان مهمترین نقاط قوت مدیریت درمان گیلان دردومین دوره ممیزی مراقبتی استقرار سیستم مدیریت کیفیت (ایزو)

با حضور کارشناسان ممیزی توف نورد (tuv nord) دومین ممیزی خارجی مراقبتی استقرار سیستم مدیریت کیفیت در مدیریت درمان گیلان با موفقیت به پایان رسید.
به گزارش خط قرمز – در پایان برنامه ممیزی کارشناسان شرکت ممیزی کننده مهمترین نقاط قوت مدیریت درمان را اجرای برنامه های کاهش مدت زمان انتظار ویزیت پزشکان، ارتقاء آگاهی پزشکان و بیمه شدگان در مصرف آنتی بیوتیک و مضرات آن ، تشکیل پرونده الکترونیک بیماران مزمن ، آگاهی و اشراف همکاران مدیریت درمان به استاندارد مدیریت کیفیت (ایزو) و…عنوان نمودند.
همچنین دراین جلسه دکتر شهدی نژاد مدیر درمان گیلان اظهار داشت : ما از برنامه مدیریت کیفیت استفاده می کنیم تا درست ومنطقی به اهداف از پیش تعیین شده خود برسیم .ایشان با اعلام اینکه مدیریت کیفیت در جان و تن همکاران نشسته افزود : بهترین نکته در این زمینه شناسایی ریسک ها بوده است .
مدیردرمان تامین اجتماعی استان گیلان با تاکید به اینکه آموزش همکاران یکی از الویت های مدیریت درمان گیلان در ارتقاء مهارتهای همکاران است اظهار داشت یکی دیگر از نقاط مثبت در مدیریت کیفیت در مدیریت درمان گیلان حس خوب مشارکت همه همکاران در تصمیم گیری های مدیریتی است. خط قرمز خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *